Blog ini berkisar tentang Akademi Bekerja di Rumah (ABDR) dan bagaimana ABDR dapat membantu menjana Pendapatan dari rumah tanpa perlu keluar dari rumah dan secara online sahaja

Ikut di Sini

Thursday 15 January 2015

Jana Wang/Duit hanya dari Rumah

Teks: KUAZUE MOHD 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
 DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI

Salam kasih sayang buat kalian yang sudi bertandang ke blog ini. Terima kasih kerana sudi melayari blog Jana Wang/Duit hanya dari Rumah.



Blog ini dihasilkan bagi berkongsi maklumat bagaimana kita boleh Jana Wang/Duit hanya dari Rumah berserta perkongsian secara peribadi bagaimana cik azue menjana pendapatan dengan hanya bekerja dari rumah.

Apakah yang dimaksudkan dengan Jana Wang/Duit hanya dari Rumah? Ya, sebenarnya, kita boleh menjana wang/duit walau pun kita sebenarnya hanya berada di rumah. Ini bermaksud, kita hanya bekerja mencari wang/duit dengan hanya berada dirumah atau dengan hanya bekerja dari rumah.

Perkara yang boleh menjana wang/duit dari rumah ini sebenarnya boleh kita lakukan sama ada secara sepenuh masa mahu pun secara sambilan, yang mana bermaksud kita menjana pendapatan secara sampingan.

Apakah yang boleh kita lakukan bagi menjana wang hanya dari rumah? Sebenarnya, untuk makluman, banyak perkara yang boleh membawa kita kepada menjana wang / duit walau hanya dari rumah. Sebagai contoh, kita boleh menjana duit dengan hanya menawarkan perkhidmatan menjaga dan mengasuh bayi atau pun kita boleh juga menukar sesuatu hobi kita menjadi penjana duit dengan hanya mempromosikan atau berkongsi hasil kerja tangan kita sama ada kepada jiran tetangga atau pun secara online melalui aplikasi 'Facebook' atau 'Instagram'.
Kedua-dua perkara ini adalah contoh bagaimana kita dapat menjana wang / duit dari rumah.

Bagi kalian yang ingin tahu lebih lanjut, bagaimana persediaan kita bagi menjana wang dari rumah, terdapat satu ebook yang bertajuk : Panduan Menjana Wang dari Rumah. 

Ebook ini secara amnya dapat memberikan panduan bagaimana persediaan kita bagi menjana wang dari rumah dengan bekerja dari rumah.


Diharap perkongsian pengenalan ini dapat mengeratkan lagi ukhwah kita di alam maya ini. Dan juga diharap apa yang diperkongsikan di sini dapat memberi suntikan semangat buat kalian yang bercita-cita untuk bekerja dari rumah dan seterusnya Menjana Wang Dari Rumah.

Sekian buat kali ini. 

Wasalam





No comments:

Post a Comment